Хто може проводити передвиборну агітацію:
➢ виборці;
➢ кандидат, зареєстрований для участі у відповідних виборах;
➢ партія (організація партії), яка висунула кандидатів на відповідних виборах.
Які основні форми передвиборної агітації:
➢ проведення зустрічей з виборцями, зборів громадян;
➢ проведення публічних дебатів, дискусій, “круглих столів”, прес-конференцій;
➢ оприлюднення в друкованих та електронних засобах масової інформації політичної реклами, виступів, інтерв’ю, відеофільмів, аудіо- та відеокліпів, інших публікацій та повідомлень;
➢ розповсюдження виборчих листівок, плакатів та інших друкованих агітаційних матеріалів чи друкованих видань, в яких розміщено матеріали передвиборної агітації;
➢ розміщення друкованих агітаційних матеріалів чи політичної реклами на носіях зовнішньої реклами;
➢ проведення концертів, вистав, спортивних змагань, демонстрації фільмів та телепередач;
➢ встановлення агітаційних наметів.Хто фінансує передвиборну агітацію:
➢ агітація здійснюється за рахунок коштів виборчих фондів кандидатів, партій (організацій партій).
Строки проведення передвиборної агітації:
➢ розпочинається наступного дня після дня прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидата;
➢ закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем голосування (23 жовтня 2020 року о 24:00 год.).
Підготувала Олеся Балян.